Oktober 31

Detta är en av dom få dagarna jag inte vill glömma bort.
Idag den 31 oktober år 2008 så tatuerade sig Alexandra Nestor.
Det var inte skönt, och det gjorde inte jätteont, så jag dog inte.
Och jag är helnöjd (även om han som tatuerade mig var en riktigt tråkig typ).
Kim var med och pratade en massa skit med mig så det gick ju bra :)
Lite läskigt bara när jag snart ska ta av plasten och hålla på att fixa och rengöra det.
Men väldigt vackert kommer det bli sen när det har läkt.

Wiiie, att jag vågade!


Nu ska jag packa inför kvällen och morgondagen.
Och tack för er alla som har tänkt på mig idag. Så gulligt av er!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi! Obeskrivlig känsla? :p ser fram emot att få se den! :)

2008-10-31 @ 16:45:21
Postat av: E

åå, va skoj! vill se nu!! vad och vart gjorde du den? är sj sugen på att göra en till snart men har inte kommit på vad än :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback