Oktober 6 - Trött

Herregud. Har varit konstant trött hela dagen idag. Usch, säkert missat en massa saker jag skulle gjort eller sagt.. :/

Men, nu är snart dagen slut iallafall.

Var ute och gick med pappi förut, och det innebär att man går med stora älgkliv! Tallarna runt blev det, fast jag tog varvet runt hökdalen också. Pappa genade via alboga :p

Sen blev det lite plugg här, och snart ska jag fortsätta med det igen. Blir nog att försöka lägga sig lite tidigt idag också.


Och förresten, mitt lår gör skitont nu igen. Undrar om det beror på alla barn som jag klätt av och på idag som såklart måste sitta just där det gör som ondast. Haha, jag är faktiskt lite tuttig nu som brorsan skulle sagt ;p

Nästa fotbollsträning är inte förrän nästa måndag. Det är långt tills dess.. Jag får ta och hitta på något.. Snarast, eftersom idag inte var någon bra dag i detta syfte. Men förhoppningsvis så kan jag prestera way more than this. Det ska jag klara av!




Tjippohoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback