Oktober 8 - Klart

Önskar att jag kunde säga att jag var klar med alla skolarbeten som snart måste vara klara.
Men nej, jag menar att jag och Jojjo har inhandlat presenter åt våra tre tränare och att det nästintill är klart. En liten sak saknas, men den fixas på ett kick. Sedan så är det en till sak, men det kan inte blir något av det förrän efter avslutningskvällen ^^,

Nu ska jag planera lite inför morgondagens lek som jag ska hålla i.
Sångstunden förresten var inte rolig alls. Eller, visst jag sjöng sången och det med min hemska stämma, men var ju så nervös så glömde en massa saker jag ville ha gjort. Nu är den över iallafall och imorgon kommer jag få min respons. Huga. Får se hur leken går imorgon också..

Snart dags att sova skulle jag tro.




I don't know if I can..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback