September 15

Lång skoldag idag.
Jobbade tillsammans med gruppen med forskningsseminariet. Vi var ganska effektiva fram till kvart över 10 typ. Sedan stack några hem för att äta medan jag och Anna-Clara skrev på våra massagesagor (som inte ska vara klara förrän nästa vecka!). Sedan vid 1 så hade vi rörelse fram till 5. Ganska så skoj, det brukar rörelseverkstäderna vara. (Men imorrn är det drama, usch.)

Så när jag kom hem så var jag så inibängen snäll så jag ställde mig och diskade. Sedan var klockan 7 och satt fram tills nu och läste boken "Berör mig" Massage för små och stora barn". En väldigt bra bok som som sagt gick fort att läsa för att den var så intressant, och dessutom så fanns det ju många bilder i den ;p
Så nu tänkte jag ta mig en paus och sitta här en stund efter min fantastiska prestation, och sedan är det bara att hugga tag i tjurens horn och börja läsa "Du har huvudrollen i ditt liv".


Vissa ord gör bara ont. Varför reagerar jag?


Bilddagboken nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback