September 20 - Färdig

Nu är också massage-sagan färdig. Så jag måste ta och prova den på syrran och brorsan sen ;P

Frågan är vad man ska tag i nu för någonting. Hm.. Har en bok jag kan läsa färdigt, har drygt 100 sidor kvar. Men det känns som att jag lika gärna skulle kunna göra det imorgon.. Så frågan är om man ska våga börja lite smått med våra två skriftliga individuella uppgifter? Eller om man ska skriva ihop en planering till VFU:n?
Jag ska kolla igenom studiehandledningen och almenackan och se om det är något annat man kan pula med, men det lutar åt att skriva planeringen inför VFU:n.
Varför känns det som om jag ligger efter med massor, men nu så är jag helt plötsligt ute i god tid.. Känns som att det är någoting viktigt som jag har glömt. Men vad?!


Ikväll är det Svensson Svensson. Det ska jag ta och se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback