September 20 - Yeah

Japp, det tog inte så många minuter att skriva klart utvecklingsplanen och skicka den till min vägledare. Så nu är det också klart och kan strykas från min att-göra-lista. Jag började dessutom att skriva en kladd på hur mitt "personliga brev" ska se ut, men jsut nu ser det bara fjantigt ut, men jag vill inte fastna med det och sitta alltför länge heller, och det är ju ingen brådska med det eftersom det är lite mer än en vecka kvar till praktiken börjar.

Nu kom jag på en till sak som jag måste skriva klart, ordentligt. En massage-saga. Om jag skriver klart den idag, så kommer jag ju ha ett par dagar på mig att lära mig den typ utantill och vilka rörelser jag ska ha när och så vidare. Så det blir nästa projekt att sätta fart med nu.


Hej vad det går! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback