September 20

Åh, jag är så effektiv att jag börjar undra vad jag går på egentligen? :p

Gick upp halv 6 imorse, det var inte alls kul!
Gick upp och hämtade bilen, åkte till viken och hämtade Tesse. Kom för tidigt till Sörping så satt i bilen ovh pratade innan Helens och Tesses buss kom för då gasade jag hemåt. Lämnade bilen och gick hem. Läste färdigt tidningen. Satte på en tvättmaskin. Skrev om (den här gången ordentligt) alla fyra paper som ska skickas till min arbetsgrupp om dom vill ha mina anteckningar. Hängde ut tvätten, och just nu så skiner faktiskt solen :)
Så nu ska jag fortsätta med en massa annat plugg, men jag var bara tvungen att belöna mig lite genom att skriva ett litet blogginlägg :p Sen blir det hårdplugg ett tag till innan jag skriver här igen, eller kollar på något annat. Plugg först!

Och klockan är inte ens 12 och jag har hunnit med så här mycket! Men det finns ju en anledning till varför man inte går upp halv sex varje lördagsmorgon för att vara så är pluggig och effektiv ;p


Hörs senare, nu väntar utvecklingsplanen på att bli färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback