September 7

Igår: Kräftfiske. Jag har sett en hel massa flugsvamp (och även lite små kantareller), jag har håvat in flera kräftor, både stora och små, jag har råkat komma emot en kräft-antenn (gud så äckliga dom är!). Men roligt är det. Men stanken av dom gör mig illamående, och jag ryser av ljudet när de alla ligger i en stor hög. Äckligt är vad det är! Sov ute i stugan också, eller sov och sov. Om man nu kan kalla 4 timmars sömn för att sova. Det roligaste av allt är att jag måste åka 6:50-bussen imorrn till skolan. Och det måste jag på tisdag och onsdag också, så jag kan inte sova ut förrän torsdag. Och det är jävligt långt dit! Dessutom så har jag en hel massa böcker som jag måste läsa färdigt! Man kan tro att de nästan inte kan bli bättre.

Men det kan det. Vi förlorade matchen mot Lindö med 10-2 idag. Seg match, men tyckte att vi stundtals spelade bra faktiskt. I första halvlek så stod det ju faktiskt 5-2, och det hade vatt helt okej. Synd med tvåsiffrigt, det låter ju nästan mer då. Men nästa söndag så möter vi Dagsberg borta och då jävlarimej ska vi vinna :)


Nu ska jag läsa i stressboken, och sen så ska jag sova. Guud så sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback