April 2

Idag är det torsdag (om ni inte redan visste det). Och jag har varit i Viken och fikat med Kim, Malin och Carro. Det var trevligt att vi alla hade tid att ses på en och samma gång. Men sen skulle Kim och Malin iväg och jobba så då lekte jag och Carro vidare i Karsmåla :p
Nu så är jag hemma i Gusum igen, och snart är det dags för gympa :)

Förresten, inatt så stod Fylkings och Aschbergs husvagn här på parkeringen bredvid glasskiosken. Det är så jäkla stor ska ni veta (och så sover dom inte ens i den utan på hotell!). Två tält stod uppresta på gräsmattan här ute också, och kan tänka mig att det varit kallt inatt eftersom det varit minusgrader.

Imorse blev dom bjudna på frukost av en granne, och nu så är dom väl snart i Sörping.

Kul info för er som missat det iallafall ;p


 

/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback