April 20

Matchen igår. Förlust, 2-1. Illa, och riktigt surt. Dom gjorde två mål i första halvlek, och vi ett i andra. Men vi hade två frilägen som missades stenhårt, och helt enkelt inte turen på vår sida. Bittert.
Det positiva var väl att jag spelade hela matchen (ett stort wow, hur ofta händer det egentligen?) och så var det jag som gjorde vårt mål :) Men, det hade varit mycket bättre om vi vunnit och fått tre poäng istället.

Idag så har jag ryckt in och jobbat. Så har suttit nu på kvällen och pluggat. Så nu ska jag ta och se en liten stund på tv innan det är dags att sova.
Imorgon så ska jag till skolan, och imorgon så kommer alla hem från Ullared igen. Ska bli så kul att titta på vad dom köpt för grejer :) Och snart så åker jag dit :D

Nu har jag suttit alldeles för länge vid datorn så ögonen är helt torra.
God natt med er.

/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback