April 21

Sitter i skolan, med Matilda.
Har börjat på B-papret, och nu har jag precis skrivit klart min sammanfattning av kapitel 10, och även min frågeställning till dagens litteraturseminarium.
Börjar bli nervös. Usch. Det är inte ens examinerande. Men ändå.

Sen när jag kommer hem, ja då har alla andra också kommit hem så då är jag inte längre ensam. Rätt så skönt faktiskt. Även om det kan vara skönt att vara ensam ibland, så är det aldrig det på kvällarna/nätterna. Och framförallt inte när man hör mysko ljud ifrån grannarna. Skumt! :p

Men, Matilda och jag ska väl snart ta lite nya krafttag inför B-papret innan det är dags för seminarium. Sen blir det att åka hem och ta det lugnt! :)

Imorgon blir det plugg, lugna puckar och träning. Nice :)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback