Mars 8 - Gamla människor

Det var värst vad många gamla människor man kan stöta på här i skolan! Och då menar jag inte gamla typ 95 år, utan folk som man hade verkstäder med förra året. Närmare bestämt så har jag hälsat på en och samma person 3 gånger idag, och två andra personer stötte jag nyss ihop med. Roligt iallafall att höra hur dom har det på samin iallafall. Och när man hör hur dom pratar så förstår jag att jag valt helt rätt när jag valde estin. Man kan inte tro´t, men det är sant :)

Förresten så kommer jag jobba delad tur på söndag! :D Yes, äntligen en jobbdag i sikte. Det har blivit väldigt mycket plugg nu på senaste tiden, och alldeles för lite jobb :/ Hoppas att detta är vändningen.


Nej, snart är salladen uppäten och då ska jag traska tillbaka till biblioteket och fortsätta läsa en skittråkig bok! Sen ska jag och systeryster åka ut till ÖB en sväng innan hon har körlektion och jag ska dra mig hemåt Gusum igen.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback