December 15

Igår blev det en sväng på stan med Carro :) Riktigt trevligt måste jag säga :)

Och idag är det hemtenta då. Det har faktiskt gått rätt så bra. Har nästintill skrivit klart mina fyra sidor och påbörjat bilagan. Ska kolla lite efter referenser nu, glutta igenom ett par gånger för att kolla efter upprepningar, fixa referenslista och skriva färdigt bilagan. Och detta har jag tid till imorgon. Så nu ska jag väl för fan kunna bli godkänd på detta iallafall!

Snart är det dags att åka till Ringarum också. Kyrkofullmäktige ikväll. Känner mig lite hulahula i skallen, men det ska nog gå bra får vi hoppas.

Ska jobba på Gusums förskola på torsdag också, kul kul :) Och så har jag tre dagar under "jullovet" som jag ska jobba på hemtjänsten, än så länge. Toppenkul! :D


Men nu ska jag gå till bibblan och läsa lite innan jag ska ut i snön och traska till bussen.


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback