Februari 17

Grattis till mig själv på namnsdagen ;p

Träningen igår då. Fy helvete vilken träningsvärk jag har, i ryggen! Utespringet gick faktiskt bra. Sedan vart det fyra stationer inomhus, två benövningar, en mage och en rygg. Oh my gosh säger jag bara. Och sen spela match efter det. Benen bar mig knappt hem.. Men det var kul! ;D

Vad har jag hittat på idag då?
Jo, Jasmina, Sabina och jag var på deras två praktikplatser där de läste upp vår barnbok. Däremellan så slöade jag och Jasmina hemma hos henne genom att äta en massa och titta på tv. Som tur vad så hade jag fått mig en liten promenad innan.
Sen så har Carro varit här och vi har tittat på ännu en Beck-film. Eller snarare, pratat en massa skit under en Beck-film ;p Och nu så sitter jag och bror min och tittar på Vänner.


Nu vet jag hur en riktig vän ska vara!

Made by Sabina Merehag, Alexandra Nestor och Jasmina Sarajlic.


Dags för situps :p

Kommentarer
Postat av: Malin

grattis på namnsdagen, och det var mig en förbannat tjusig bok du har fixat där! Jag dör nästan av träningsvärk i ryggen här med! Ser inte fram emot morgondagen :p Men bara att bita ihop. Imorgon blir det iaf handsfreen med! :D SES! Och åter igen, grattis :)

Postat av: Jasmina

Grattis i efterskott :) kram

2009-02-18 @ 16:58:26
URL: http://jasmincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback