Januari 12 - Velig

Under veckan så ska jag skicka efter ännu en beställning ifrån Ginza, och jag hittar mer och mer saker jag vill ha.

 eller  ?



Just nu så vill jag ha Absolute dance-skivan, så den ska jag nog ta och köpa. Fast jag vill ju ha senaste Bodywork-skivan också. Gash, det är svårt. Men tror det blir Absolute-skivan denna gång. Ja, så får det nog bli. Och en del filmer och så då förståss ;p Jag är så velig ibland!



Den här låten är bra, men den är bara med på Bodywork-skivan, men jaja :p


Guru Josh Projekt - Infinity



Nu är det dags att ta på sig jeansen och snart bege sig mot busshållplatsen ännu en gång för att åka till Vika och umgås med Shöle och Klimpen :)


Och ikväll är det fotbollsträning :D

Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Ja du! det är inte lätt o välja. Jag håller med, är likadan själv. HiHi!! Beställde från Cdon.com här om dan. Matilda ska få High school musical boxen och en skiva med en ny favorit Jesse Mccartney om du vet vem det är? Han är b.la med i serien Summerland som gick på tv för några år sedan! Ha det så bra// Kramis

2009-01-12 @ 18:59:06
Postat av: Anna-Clara

Ja du! det är inte lätt o välja. Jag håller med, är likadan själv. HiHi!! Beställde från Cdon.com här om dan. Matilda ska få High school musical boxen och en skiva med en ny favorit Jesse Mccartney om du vet vem det är? Han är b.la med i serien Summerland som gick på tv för några år sedan! Ha det så bra// Kramis

2009-01-12 @ 19:01:19
Postat av: Anna-Clara

Ja du! det är inte lätt o välja. Jag håller med, är likadan själv. HiHi!! Beställde från Cdon.com här om dan. Matilda ska få High school musical boxen och en skiva med en ny favorit Jesse Mccartney om du vet vem det är? Han är b.la med i serien Summerland som gick på tv för några år sedan! Ha det så bra// Kramis

2009-01-12 @ 19:02:24
Postat av: Anna-Clara

Ja du! det är inte lätt o välja. Jag håller med, är likadan själv. HiHi!! Beställde från Cdon.com här om dan. Matilda ska få High school musical boxen och en skiva med en ny favorit Jesse Mccartney om du vet vem det är? Han är b.la med i serien Summerland som gick på tv för några år sedan! Ha det så bra// Kramis

2009-01-12 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback