Januari 12 - Blåmärke

Blev endast Carro jag träffade förut, Skruttet fick åka och jobba istället.
Så vi åt mat och spelade Rock band, med trummor, skitskoj, men så jädra svårt! :D
Men vi ska försöka pussla ihop någon tid då vi kan ses alla tre, äntligen. Det är fasiken inte lätt det.

Sen bar det av hemåt för att hinna träna. Värmde upp och spelade match bara. Helen och jag var i olika lag och small ihop med smalbenen (utan benskydd). Så nu har jag ett skitsnyggt blåmärke rätt på smalbenet. Inte så värst snyggt. Och syrran, jo hon vart väl lite röd ;p

Nu ska jag ringa till Kim, och sen blir det att borsta tänderna, för imorgon ska jag upp tidigt (igen) så att jag hinner att gå ut och gå innan jag ska laga mat.


Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback