Januari 13 - Svårt

Haha, herre min guud. 45 minuters träning ska reggas :p (För det var visst inte 60, men dom här 45 kändes bra mycket ändå så det räckte gott och väl!)
svårt, men rätt så kul ändå. Fast detta är ingenting jag kommer att göra varje dag inte, inte ens varje vecka. Typ när jag verkligen känner för det, när nu det blir ;p Sen i vår/sommar så ger jag mig nog hellre ut och springer, men när det regnar så är ju detta perfekt (när man nu är ensam hemma för ingen får fasiken se på mig under tiden).
Malin, du måste vara med och testa på detta! ;D


Tror att det är Top model snart, så det ska jag se tänkte jag.
Sen blir det att laga mat och diska och sen ska jag åka in till stan och möta upp Jojjo så ska vi åka till Partaj :)

Kommentarer
Postat av: E

Jaa, jag hoppas verkligen de oxå! Vill känna att jag gör något snart. Aa, den är verlkligen toppen bra :)

Postat av: Malin

Ååh, det lät kul! Är det skivan som vi ska köra måntro? :) Knät börjar bli bättre, så om det fortsätter såhär så kan vi nog ta en promenad redan på torsdag :) Hihihih!

2009-01-13 @ 11:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback