Januari 15 - Kväller

Och så var det kväller igen.
Nu är alla portfolios genomlästa och opponeringen är färdigskriven. Nu ska jag titta igenom det jag ska säga imorgon, så får vi väl se hur det går. Förväntar mig inte något annat än att jag kommer få komplettera. Hoppas bara det inte blir så mycket..

Men efter portfolioseminariet imorgon så ska Kim och Fredrik hämta upp mig och Anna-Clara så ska vi till partaj och kika på det sista inför lördagskvällen. Sen blir det att gå lite på stan, och dessutom kuckelikura på en viss hemlis ;p
Och, imorgon så kommer Kim att börna i sin egna lilla röda bil :D


Men nu ska jag ta och lägga mig och läsa på mina anteckningar.
Jag fryser som en dåre.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback