Januari 16

Om exakt en månad fyller syrran år :) Bara så ni vet ;p

Hade portfolioseminariet idag. Jag fick en massa beröm ändå tyckte, fast mitt arbete suger. Men, alla i gruppen fick komplettera så det är väl bara att göra det så fort som möjligt så att det blir undanstökat.
Efter det så gick jag och Anna-Clara och mötte upp Kim och Fredrik och "spargrisen" :p
En tur till partaj för att fixa lite inför morgondagen, och sen på stan för att fixa resten :) Riktigt trevligt var det. Och hemlisen är färdig, så nu kommer jag inte skriva någonting mer om den här :p

Nu så väntar ett par avsnitt av En fyra för tre.
Sen blir det tacos när alla kommit hem.
Sen blir det kanske lite förberedelser till imorgon ;P Det ska bli så kul! :D



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback