Januari 19

Och idag började den nya kursen. Jag vet faktiskt inte ens vad den heter, förutom kurskoden 9NE203, haha det är bra det!

Trött är jag iallafall. Kunde inte sova på bussen varken till eller från stan, och att sitta på tre föresläningar är väldigt segt så då hade jag gärna velat sova, men det gick inte det.
Ska väl köra mig dyngtrött på träningen, så jag förhoppningsvis kan sova ikväll.

Ska väl snart börja packa också. Inför träningen, men framförallt till på torsdag, då det bär av. Börjar bli lite pirrigt.
Och jag har så otroligt mycket att se fram emot nu hela januari, för att sen är det ju Coiltech-cupen i Sörping, Titanix i Viken och lite annat.



Men nu ska jag ta och fokusera på fotbollsträningen ikväll. Mitt huvud är just nu någon annanstans, så ska väl ta och börja leta efter det först och främst :p

Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Den där Coiltech-kuppen i Söderköping var ska den gå av stapeln? Är det publik o så som kommer o tittar??? Kraaam

2009-01-19 @ 19:30:48
Postat av: KIMSSON

Hehe.. :D Hittade du ditt huve sen ;P

Pussas!

2009-01-20 @ 12:11:58
Postat av: Jasmina

Ja de är inte mycket kvar lite nervös faktsikt:) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback