Januari 2

Idag var Stinas begravning, så det har inte varit någon rolig dag.
Många tankar, och minnen.
Och prästen sa en sak som jag verkligen la på minnet. "Döden är ingenting". Och så en lång fortsättning. Men iallafall, döden är massor. Det lämnar en massa osagda saker kvar, som man kanske aldrig hann säga. Ett stort tomrum, ett hål. Så döden, det är visst någonting. Någonting hemskt. (Enligt min mening iallafall).

Hade tänkt att ta en långpromenad när jag kom hem, men det blev inte ens det. En liten sväng blev det, dels för att göra pappa en tjänst, men också för att jag var tvungen att få lite luft. Men det var ju också så jägarnas kallt så jag får väl skylla lite på det.


Istället blev det en slöardag här hemma nu ikväll med mammas hemmalagade pizza. Så imorgon blir det långpromenad minsann.

Nu ska jag ta och titta på En fyra för tre :)
(Har ju tyvärr redan sett klart på Ghost whisperer..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback