Januari 20

Så många kommentarer jag fått :) Så roligt :)
Och tackar för att ni tycker att Jojjo, Fredrik, Kim och jag var så snygga! ;D Nästa år igen hoppas jag? :p


Idag har jag vatt i skolan nästan hela dagen. Vi i gruppen har planerat hur vi ska lägga upp kursen litegrann, läst igenom studiehandledningen, och delat in oss i grupper inför forskningsseminariet och delat upp så att alla ska läsa ett varsitt kapitel i en supertråkig bok vilket är skitbra. Det kallar jag samarbete! :)


Sen så kom jag hem till Gusum igen, och då vart det stavgång med Malin :D
Den här veckan kommer jag få ihop massor med minuter, asbra! Det värsta är väl att man kommer känna sig så dålig då nästa vecka då det bara går nedför igen. Men huvudsaken är att jag har gröna stolpar just nu så är jag nöjd.
Sen i vår/sommar, ja då blir det allvar i leken :p

Ska ta och börja packa nu tänkte jag.
Jag ska ju faktiskt åka i övermorgon! Men jag har ju en av mina berömda listor att gå efter ;p
Och det bästa av allt är att jag kommer få se och vara i en massa snö! Och frysa arslet av mig. Är det inte underbart? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback