Januari 31 - Bilder från Stöten

Kom ju på att jag inte visat bilderna från Stöten ännu, men här kommer dom äntligen :p

Först så kommer här bara en massa fina utsiktsbilder på snö och sånt :p
           



Här är vårt välfyllda kylskåp. Jag kan ju inte påstå att vi var varken törstiga eller hungriga ;p


A-C uppe på loftet :) (Trappan var läskig, men ingen kom till skada denna helg iallafall)


Lena fixar brasan ;p


Middagsdags på fredagskvällen. Johanna & Lena.


Kycklinggryta och rotfrukter i ugn. Mums.


Anna-Clara, Lalla & Lena.


TV-tittande. Tror att det var Let's dance vi tittade på här ;p


När man är i fjällen så får man faktiskt vara ful.


Johanna stretchar.


A-C i köket.


Och här har vi loftet där Johanna, Anna-Clara och jag sov.


Här fick jag och Anna-Clara skotta fram bilen på söndagen när vi skulle åka hemåt.


Och så drog vi på en sladd och började hemfärden ;p


The view.


Och vi kom alla hem helskinnade till Norrköping, Söderköping, Gusum och Tåby. Men trötta var vi nog alla efter denna trevliga och roliga helg i Stöten :)


Men nu ska jag ta och börja fixa till en omelett.

Kommentarer
Postat av: Shöle

Haha, vad snygg du var i dom oranga brillerna :D:D pusspuss vännen <3

2009-02-02 @ 11:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback