Januari 31

Efter gårdagens rättegång i skolan så blev jag bra nervös. Eller först så var jag nervös inför rättegången, men den gick helt okej, fast det var ju inte något lätt seminarium direkt.
Väntade in Jojjo och åkte till Sörping. Var supertaggad till första matchen, men tyvärr blev det sämre sen mot slutet. Det som var mest surt var att om vi hade gjort ett ynka mål till så hade vi också kunnat gå vidare som bästa tvåa. Men så vart det icke så imorgon blir det inget cupspelande.
Men den 14:e februari kommer jag vara mer taggad än någonsin! :p

Our results:
Bråvalla-Gusum/Valdemarsvik 1-6 (Denna match spelade vi allra bäst. Var på topp från början, och Sofie gjorde vårt första mål efter 8 sekunder. Första anfallet och tjoff in i mål, efter en pass av mig. Världens bästa start om man säger så :p)
Gusum/Valdemarsvik-Stegeborg 3-0 (Det tog oss yup 8 minuter innan första målet kom. Vi är bra mycket bättre än dom, och ändå så dras vi ner i deras tempo, fast vi alla vet att vi kan bra mycket bättre. Men vi vann ju denna match iallafall och det var ju bra.)
Gusum/Valdemarsvik-Hemgårdarna 0-5 (Pinsamt, har inga fler kommentarer om denna hemska match.)

Stannade kvar för att prata lite skit med Maria och kollade på grabbarna. Gusum spelade oavgjort, 0-0 i sin första match och förlorade sin andra med 2-1. Den sista mathen skulle dom spela vid 2 tror jag, och så länge orkade man inte sitta på den där läktaren om man säger så. Så åkte hem med Malin och Linnea, skönt att slippa åka med den sista bussen ;p


Idag är det städning som står på schemat. Har kommit en bra bit, men det är en hel del kvar ;p Väskan från förra helgen är alldeles snart urpackad nu iallafall, haha!


Nu ska musiken sättas på och det ska städas för fullt :)

/Lalla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback