Juli 13

Ojojoj. Fullt ös - medvetslös :p
Mycket att göra nuförtiden.
Har ju varit ledig i helgen plus idag så har hunnit med en hel del.

I fredagskväll träffades gänget som var uppe i Stöten. Det var trevligt det.
Sen i lördags så blev det fotbollscup med Jojjo och Mia och massa annat folk. Vi (Nightmares) kom på fjärde plats av tolv lag, så det var ju inte så illa. Jag fick slå två straffar, och satte båda. (Då snackar vi femmannamål alltså).
Igår så det jag i städtagen rejält. Bakade också muffins som jag och Kim tog med ut till sommarstugan för att ta en fika.
Idag var det en tripp in till stan med Kim och Fredrik. Dagen avslutades också med gulligull-golf ;p

Nej, snart dags att sova. Upp för att jobba imorgon, men slutar tidigt. Då blir det att åka ut till stugan, för imorgon blir brorsan en riktigt fjortis :p


/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Vi var rätt bra tycker jag :)

2009-07-17 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback