Juni 1

Och den här måndagen är snart också slut.
Hela förmiddagen gick åt till att fixa med min nya "skänk". Ännu är den inte uppsatt helt, men förhoppningsvis kommer mamma och jag någon vart imorgon bitti. Annars så får vi fortsätta bråka med den på onsdag förmiddag..
Ska bli så skönt när allt kommit iordning. Just för tillfället så är det bra rörigt och trångt. Framförallt blir jag irriterad på att jag inte kommer in ordentligt i garderoben, så det blev att jobba i jeans idag (!).. Och det var pest att städa i denna värme. Men jag klagar inte på det fina vädret, det är så här det ska vara när det är sommar :) Men när det väl är så här varmt så vill man ju förståss vara ledig..Som tur vad så hade farbrorn dammsugat på morgonen iallafall, så det slapp jag. Och ingen strykning vart det heller, så det var en väldigt slapp städ ändå :p Annars så blir det ju mest att åka bil mellan Ringeboa och Gusum, tråkigt!!

Imorgon blir det att åka till skolan för att träffa Matilda och gå igenom opponeringen. Sen blir det att jobba kvällen. Visst är jag glad för det, men det betyder också att jag missar båda träningarna den här veckan :(
Funderar på om man kanske hinner springa en sväng själv på fredag, möjlitgvis. Den här veckan trodde jag skulle bli lugn, men inte då. Så här ser den ut (än så länge..):

Måndag - Jobb.
Tisdag - Skola & jobb.
Onsdag - Jobb.
Torsdag - Slutseminarium och grillning + avsked med grupp K.
Fredag - Springtur & Gusumdag. Hälsa på förskolan?
Lördag - Kanske jobb? & Gusumdag. Gympa också.
Söndag - Match.

Men, nu ska jag ta och måla naglarna och fixa och trixa litegrann.

/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback