Juni 20

Snart kommer la familia hem igen. Så då blir det lite liv och rörelse här.

Igår efter jobbet så blev det ett impulsbesök på Tallstigen bland lite nytt folk, och vissa kändisar såklart (därav anledningen att jag gick dit) :p Kul att iallafall ha lite sällskap på aftonen. Blev att gå hem i duggregnet sen för att komma hem till ensamheten, så det var ju mindre roligt.

Idag så är jag ju då ledig. Och jag har hunnit med en hel del. Dammsugat, diskat, duschat, fixat naglarna, varit uppe med soppåsen och till källsorteringen. Jag har också tittat på Mr. Bean (jag vet, jag har sjukt dålig humor) och imorse så var jag till och med ute och sprang :O Visst, det var inte långt och det gick inte fort, men det är ett steg i rätt riktning. Så, vi får väl se när det blir nästa gång, men det får iallafall inte ta alltför lång tid tills dess :p


Det är konstigt att vissa saker ibland blir alldeles för jävligt komplicerade. Hur ska jag komma bort från det här?


Men nu tänkte jag kanske ta och se på någon film, och sen blir det kanske en promenad.
Vi får se.

Imorgon är det iallafall jobb som gäller, 7:15-16:45. Skumma tider nu för tiden, och den där dagen kommer vara väldigt lång, och seg.


På med smilet och gå nu.

/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback