Juni 25

Jag är helt slut efter detta lång jobbpass. Skönt att komma hem skapligt idag ändå, eftersom man ska upp tidigt imorgon igen. Eftermiddagen var skitseg, och den kommer vara ännu värr imorgon! Men jag och Anette kanske kan improvisera ihop något :p

Matchen igår då. Den slutade 1-1. Malin gjorde vårt mål med en typisk Frank-frispark, snyggt som vanligt :p
Jag missade öppet mål med en tåpaj och orkade inte hänga med min markering för fem öre. Men, 1 poäng till oss iallafall och nu är det alltså uppehåll från fotbollen. Deprimerande.


Men nu ska jag ta och göra lite vettigare saker, såsom att lägga in lite tvätt i garderoben. (Och jag som trodde jag hade slutat jobba?!) ;p


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback