Juni 3

Idag fyller min mamma år, så grattis grattis.
Och det gör även Carros pappa så grattis på honom också :p

Idag blir det jobb, 13-21:30. Och jag kommer jobba själv i Gusum hela kvällen för första gången. Är inte så värst nervös för det just, men det kommer bli så oerhört tråkigt, och om det skulle larma någonstans dit jag inte hittar eller något ännu värr.. Men men, det blir nog bra [good thinking].
Och imorgon, då är det torsdag. Och det betyder att det är sista dagen i skolan! Härligt!


Imosre när jag vaknade (eller när klockradion sattes på) så var det denna låt. Och den kommer jag för övrigt ha på hjärnan nu hela dagen skulle jag tro.




Nu ska jag ta och skrapa en lott och fixa iordning här. Förresten så är nu min skänk på plats. Pappa ska bara fixa till skåpsdörrarna så de blir bättre så inget iordningställande ännu :p


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback