Maj 10

Match borta mot Norsholm idag.
Vi spelade bra, riktigt bra stundtals. Men tyvärr förlorade vi med 2-1. Emma slog en asfin frispark som gick in.
Och Norsholm är även kända för att vara slaktare, så jag tror nästan alla fick ont någonstans. Jag fick en spark på min käke, så jag kan knappt äta. Ont som fan gör det iallafall. Och Malin den stackarn ligger hemma med lindad fot nu. Hoppas att det går över fort.
Men, på hemmaplan (Dalängen!) så ska dom få stryk (alltså att vi ska vinna matchen) :p

Nu ska jag ta och försöka sova, vi får väl se hur det går.
Sista praktikveckan väntar.


God natt.
/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Malin

Min fot mår fina firren :D Så ikväll ses vi!

Har en känsla av att den andra tjejen inte repat sig lika bra, men jag troor att jag inte bryr mig. Men lite skuldkänslor har man allt. Menmen. Jajemän! Jag tror att vi alla går och laddar om, just bara för att så slå dem nästa gång :D

2009-05-12 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback