Maj 13 - Juice

Nu är jag hemma. Och jag är nästintill färdig med städningen vid mitt fönster.
Blir nog inget bakande nu ikväll. Jag är alldeles för trött för det. Har ju ändå hållit igång sen halv 5 imorse. Inte en lugn stund, förrän nu.

Det ska bli så kul att möblera om sen när det nya fönstret sitter på plats :)

Haha, förresten så blandade jag till en juice förut, och bäst före-datumet var 20092009. Haha, det tyckte jag var lite kul :p

En tjej på förskolan förresten, hon är bara för go'. Igår när vi åkte buss så sa hon: "Titta, en massa koar!"
Och så såg hon mig uppe på Dalängen igår och då skrek hon till sin pappa: "Titta, min fröken, min Alexandra". Aww, så söt. Jag kommer minsann att sakna denna praktikplats (även om det finns barn som är mindre snälla om man säger så, ibland). Så, endast två dagar kvar av praktiken, varav en kortdag. Sen är det slut. Det enda positiva med det är att det bara är tre veckor kvar tills det är sommarlov! :D


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback