November 16

Blev inte mycket till sömn inatt, så har väl inte varit speciellt pigg någon gång under dagen.
Och måndagen blev väl inte så mycket bättre än söndagen, men det var ju ingenting nytt med det. Hade väl inte förväntat mig annat.

Idag var det iallafall studiedag på praktiken så jag och Janni var med då två personer (från Västergötland?) pratade om IUP. Väldigt intressant dag, men man blir ju så trött.
Efter det så fortsatte jag och Janni att plugga med sånt som vi egentligen borde gjort förra veckan, men det var ju någon som var sjuk då. Och det var inte jag :p

Nu är jag iallafall hemma. Ska försöka varva ner lite. Se på Ullared och minst ett avsnitt av One tree hill. Sen blir det att kika på lite kring bokstaven V som jag ska introducera för klassen imorgon så att jag är någotsånär förberedd, kan ju vara en fördel.



Och här rundar jag av.
/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback