November 25

Det var en väldans lång dag på praktiken idag.
Har haft ont i skallen hela dagen.. Men det gick ändå. Hade först en lektion då eleverna skulle rita av sina händer & göra en varsin julgranskula, inför julkalendern & nedräkningen inför julafton. Är ju perfekt att det är just 24 barn i klassen :) Sen var det dags för mina två lektioner i mätning, i halvklass. Sen blev det lite diverse innan barnen gick hem, & jag och min handledare pulade lite med hur vi skulle sätta upp granen (barnens utklippta, gröna händer alltså).

Nu sitter jag och tittar på Rena rama rolf, och svullat i mig alldeles för mycket glass.

Snart är det dags för fotbollsträning, och tur är väl det.



Och hoppas, det kan man ju alltid försöka göra.

/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback