November 4

Sitter i skolan och tittar ut på de virvlande snöflingorna. Blir nästan lite glad, för det är väldigt fint & mysigt.
Men jag ångrar något enormt att jag inte tog min vinterjacka imorse när jag sprang iväg till bussen, och inte ens en halsduk! Och det blåser ju ute så man tror att man förfryser. Har fått upp normal kroppstemperatur nu efter en timme och nu ska jag gå till bussen igen! Har en känsla av att jag kommer börja frysa så fort jag går utanför dörren.

Men när jag kommer hem, då blir det lite läsande, ska också se färdigt på Robin Hood :)
Och sen så är det dags för fotbollsträning. Alltså, en dag i veckan, det är alldeles för lite! Man hinner längta ihjäl sig, och fy för den onsdagen då man inte kan och alltså får vänta i två veckor. Huu för den tanken.



Det är väl bara att ta på sig jackan och börja knalla till bussen nu.
Och där hoppas jag att det är varmt så att jag kan få sova en liten stund också :)


/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja vi får försöka ordna någon träff snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback