Oktober 12

Yesterday was the day with a big U - som i Ullared :)
Kom till Norrköping i tid, och Carros mage pirrade så att det hördes av förväntningar :p Fick vänta en stund ute i kylan innan man fick slänga jackan över sig och sova en skvätt :p När vi kom fram så regnade det, fast egentligen spelade ju det ingen roll eftersom man nästan hela tiden är under tak ;p
Blev en hel del shopping (48personer inkl busschauffören handlade för lite mer än 119 000 kr. En liten busslast av folk som var där. Men vi fick med oss mycket hem också :) Helen handlade för minst, men är nog inte så konstigt med tanke på att hon var där i fredags också :p En trevlig tripp var det iallafall. Synd bara att dom visade två tråkiga filmer på bussen hem!
Kom hem vid kvart över 10, pillade med mina nya saker och sen var det hög tid för att sova.
Nu är man uppe igen, kollar mailen och allt annat nödvändigt. Ska snart ta och fixa till mig för att åka till Linköping där det väntas ett seminarium och gruppträff. En lång dag med andra ord. Fast jag är glad över att jag fick mig en liten sovmorgon iallafall, något som Helen inte fick njuta av :p Men då får man väl ta och lägga sig tidigt ikväll, och se fram emot nästa helg istället :p


/Lalla.


Kommentarer
Postat av: Janni

Tack för att du shoppade lite åt mig med! Supersnällt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback