Oktober 14

Ojojoj vad jag jobbar och står i.
Igår så var det först dags för möte med studiecirkeln. Sen bar det av till Linköping för att pyssla med Janni, riktigt trevligt :) Sen så blev det en tur på "stan" (Linköping alltså) och mat, kina, mums :) Åkte hem och sov gott.
Idag jobbas det i hemtjänsten igen, delad tur.
Och imorgon ska jag äntligen tillbaka till Gusums förskola, jobba 7:30-16. Det ska bli riktigt roligt :) Och på kvällen så är det dags för möte igen.

Så tiden går minsann. Och fan, det är snart the day of tenta. Det gillas inte!!

Nu ska jag ta och åka till Ringarum igen för att jobba kväll med en helt främmande människa som inte jobbat på hemtjänsten på bra länge. Detta betyder att jag måste komma ihåg helt själv allt som ska göras, lite nervös är jag allt.

Ha det bra gottfolk.

/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback