Oktober 17

Hej igen.

Igår var det fredag och jag och Janni tentapluggade, tittade på film och pysslade.
Åkte sedan till Viken för att äta en romantisk middag med Kim :) Blev lite bilmekande sedan på kvällen också och så fick jag skjuts hem. Då blev det hela tre avsnitt av Desperate :)

Upp tidigt imorse för att till slut bestämma mig för att gå på det där mötet. En bra undanflykt för att tentaplugga med andra ord :p
Nu blir det en massa tentaplugg, och lite Desperate ska jag hinna med :)
Imorgon är det fotboll igen :) Träningsmatch mot Bråvalla. Kan bli roligt. Sen ska jag hänga med Jojjo hem till hennes nya hus i Gusum :D


Och så ska jag självklart ha lite ångestattacker emellanåt eftersom tentan är på måndag!! :/


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback