Oktober 18

Träningsmatchen slutade 5-2, till oss alltså :p Skönt med en vinst, men det var en riktigt seg och tråkig match för övrigt. Ett mål blev det från mig, som vanligt rena rama turen ;p

Sen så åkte jag och Malla upp till Golánhöjden och hälsade på Jojjo i sitt nya hus :) Lite smörgåstårta och saft satt finfint, och en rundtur och massa prat :)

Nu sitter man här hemma och fryser och nästintill vägrar att plugga på inför tentan som är imorgon bitti! Jag är så nervös! Blir att åka 5:40 härifrån imorgon. Uschjamej!

Men nu så måste jag faktiskt plugga, så det blir att ta sitt lilla häfte, sätta sig en stund, unna sig ett avsnitt av Desperate någon gång ibland och fortsätta läsa. Åh va roligt, jäätteroligt!



Zonny kan verkligen konsten med att tjata sönder en med en viss låt.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback