Oktober 5

Och måndagen är snart också slut, som alla andra dagar.

Hade praktik idag igen. Var ett himla pillande på datorn igår för att fixa till ett vettigt stapeldiagram som barnen kunde jobba med idag. Jag är enormt tacksam över att Janni är värsta datahackern! :D Tack för all hjälp med allting :)
Efter praktiken och efter respons av min handledare så gick jag för att få skjuts ännu en gång till Gusum för att tillbringa två timmar på studiecirkeln. Är väldigt trevligt att lyssna på vad alla har att säga där :) 
Sen kom man hem och fastnade vid datorn en stund innan man väl satte fart med pluggandet. Så nu har jag faktiskt skrivit lite begrepp, och var bara tvungen att ta en paus innan min hjärna flyter iväg.

Bara för att klaga av mig lite också så kan jag ju berätta att min fot smärtar väldigt i vissa lägen. Och så har mina skor snart dansat sin sista dans med mina fötter. Så trasiga är dom :/
Men nu ska jag ta och fortsätta vara lite plugg-nyttig. (Var längesen man var nyttig på riktigt nu, hm).


/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Janni

Hihi...datahackern, kanske inte riktigt. :D

Men jag hjälper gärna till när jag kan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback