Oktober 7

Gick bra att jobba förut. Men lite annorlunda är det allt. Mycket barn överallt. Fast det värsta är ju när allt är nytt, när man inte känner till lokalerna, rutinerna eller vad barnen heter. Men, det kommer väl så småningom :p Ska ju jobba på fredag igen, fast lite längre då.

Min hals gör så ont att jag skulle kunna börja tjuta på stört! Det måste vara söndagens jävla väder. Mitt immunförsvar orkar inte att stå emot att spela fotboll i regn (och hagel). Det borde nästan vara bevisat nu efter en fotbollsträning då jag blev förkyld i 1 1/2 vecka, och nu är det på gång igen. Eller, om sanningen ska fram så kanske jag inte ens varit helt och fullt frisk däremellan heller. Men skitsamma, måste ju bli frisk typ nu!

Nu blir det väl att plugga lite begrepp och sådära och försöka få i sig en kopp te till eller något.



/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback