April 16

Nu är det verkligen vår!
Häromdagen var jag och Carro ute i hennes sommarstuga, helt underbart härligt. Hittade mängder med blåsippor också. Tog lite kort med mobilen, men tyvärr syns det ju inte så bra, det ser ju mycket bättre ut i verkligheten.

  

 


Idag tog jag och mamma den vanliga svängen runt kyrkan och tallarna och såg även då tussilago, vitsippor och blåsippor. Och något som jag tror mamma kallade skogsviol? Gott luktade det iallafall :)

Och jag hoppas att ni i Valdemarsviks kommun har varit ute idag och hittat en av de många namnslistorna som är på vift här och där för att skriva på ert namn. Det är väl självklart att vi vill ha polisen kvar i Valdemarsviks kommun? Inte ska väl allt försvinna härifrån. Ibland blir man rädd.

Ikväll ska det lagas hemmagjord pizza.
Bra uppladdning inför morgondagens seriepremiär.
11:00 på Motorstadion möts Gusum/Valdemarsvik och Åby. Kom och kika :)
Jag hoppas att det snart är gräs som gäller, grus är inte alls lika roligt. Tänk när vi kommer upp på Dalängen i höst och spelar våra hemmamatcher. Underbart!

Ha en trevlig fredagskväll nu folket :)




/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback