April 2

Under årets långfredag har jag gått runt kyrkan och tallarna med mamma. Jag har också trillat köttbullar :)
Jag har också hunnit med att jobba ett kort kvällspass som jag precis kom hem ifrån. Idag slapp jag byta en lampa över spisen iallafall.
Detta råkade jag ut för igår och det där plastskyddet som man ska ta bort först hade någon satt dit fel så jag kom inte åt glödlampan eftersom jag helt enkelt inte fick loss det. Men envis som jag är så fick jag bort ena spärren och lyckades klämma in handen emellan och byta lampa. Jag blev nöjd för ett lyckat uppdrag och farbrorn blev glad för ljuset i huset :) Alla var tillslut nöjda och glada alltså, även om vägen till lycka ibland kan vara krånglig ;) 

Nu blir det en lugn hemmakväll. Imorgon bitti blir det jobba igen.


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback