April 26

Idag blev det ett rätt så långt jobbpass på hemtjänsten. Har varit en riktigt skum dag med mycket att göra och blandade känslor. Och jag vet inte, men det kan hända att jag städade bort min hjärna på eftermiddagen. Eller, kanske fastnade den i mangeln? Just det, jag har manglat idag! Det ni ;p Dessutom har jag kört en fin bil medans vår var på tvättning. Vilket lyx :) Och lite tråkigheter har jag hunnit med också, förutom alla vardagligheter. Flexibilitet är A och O inom hemtjänsten, så är det bara.

Nu är det snart dags för träning. Känner inte direkt för det, men huvudet måste rensas lite, och röra på mig måste jag ju göra i vilket fall som helst.
Men jag kan ju säga redan nu att det ska bli riktigt skönt att lägga huvudet mot kudden sen.


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback