April 3

Idag på självaste påskafton har jag jobbat på hemtjänsten 7:15-13:30.
När jag kom hem tog jag med mig mamma ut på en promenad runt kyrkan och tallarna i det underbara vädret.

Sen blev det en sväng till affären, vilket resulterade i att jag har bakat en sats med russinkakor och nu står även två tårtor i kylen :) En är en test för familjen Nestor och den andra ska få följa med till jobbet imorgon.
Så nu tänkte jag ta det lite piano och ladda upp inför morgondagen då det blir att ge sig upp för att jobba precis samma tid, och faktiskt ha exakt samma rutt som idag.


Här kommer lite kort. Inget av det är speciellt vackert, men av erfarenhet så vet jag att även fula kakor kan smaka bra :)


Detta ska föreställa kokostoppar med lime. Haha, jag vet, vart är topparna? Det blev snarare flarn, men dom smakade bra ändå :)



Havrekakor med kanel i.



Russinkakor. Dom här har jag inte smakat ännu.



Och här har vi tårtorna. Även detta är ett testförsök, så vi får väl smaka och se ;)


Glad påsk!

/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback