April 30

Fredag idag och jag blev väckt av min telefon. Nej, det var inte alarmet utan ett samtal. Så det var bara att pallra sig upp och fixa iordning sig och åka iväg till Ringarum för ett jobbpass. Nu är jag hemma igen eftersom jag snart ska dit igen. Delade turer är helt okej, förutom att den där tre timmars-rasten ibland känns rätt så meningslös. Men snart är det dags att äta iallafall. Annars går jag bara omkring och väntar på att jag snart ska åka.

Ikväll blir det partaj ute i Karsmåla. Ska bli riktigt trevligt. Missar tyvärr grillningen, men det kommer nog bli bra ändå :)

Imorgon är det första maj och det är klart att ni ska komma till Folkets hus i Gusum mellan 11-13. Tal kommer hållas av Johan Birath, Helen Johansson Kokkonen, Lasse Beckman och Erland Olausson. Underhållning, kaffe och lotterier också förstås.
Detta är ju inget man vill missa i första taget.

Nu kom solen fram, härligt :)
Dags att packa inför kvällen också så att jag inte glömmer bort det.

Trevlig valborg på er alla!



/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback