April 8

Igår var en dag som var fullklottrad i kalendern.
Först föreläsning i Linköping 8-10. Sen jobb i Gusum 12:45-16. Sen blev det en tur till Karro för att prata skit och fixa med ansökan till höstens studier. Och så var det ju såklart träning sen 19-21 :)

Idag blev också en sväng till Linköping där jag fått se nya vyer. Alexandra Nestor, som har världens sämsta lokalsinne, hittade både till och från stadsbiblioteket i Linköping helt själv! Jag är förvånad och har inte lyckats smälta det än ;)
Blev en promenad i stan också innan jag åkte hem till Gusum igen.

Nu har jag också varit på bibblan och lånat en bok. Så när jag har bakat lite kakor så ska jag ta och börja läsa. Ser fram emot att för en gångs skull läsa en skönlitterär bok. Och fler sådana kommer det bli sen på mitt sommarlov :)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback