Augusti 12

Jag lever! Men det konstigaste av allt, min dator lever.
Tänkte prova att starta den en gång till innan jag gav upp hoppet, gick ner och fixade lite och kom upp igen och då så kunde jag se lite färg på skärmen, och logga in. Jag är fortfarande paff, men oj så glad :D
Hoppas bara att detta inte är något tillfälligt utan att min dator kommer leva vidare länge!

Ikväll är det träning, väldigt segt efter matchen igår som dels slutade 4-1 till oss, men även med en riktigt härlig lårkaka och två fina blånaglar som gör något fruktansvärt ont. Men när vi ändå vann så känns det som att det var lite värt ändå :p

Har ju inte uppdaterat på nästan en månad, och mycket har hänt sedan dess :p
Men jag har konstigt nog inte tid att sitta här när jag för en gångs skull kan sitta vid min kära dator ;)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback