Januari 14

Var i Linköping idag. Men det blev inget seminarium för min del. Men jag överlevde ändå. Eller tack vare att jag inte var där så överlevde jag.
Hämtade ut salstentan och jag är så arg att jag vill gråta. Hade jag bara klarat ett begrepp till så hade jag fått godkänt, kanske till och med väl godkänt. Men istället blev det underkänt. Sämst!!

Har kollat på Ice age 3 idag med Janni :)

Och planeringen inför lördagen är i full gång. Jag är glad att det oftast finns lösningar på problemen. För det mesta ska väl tilläggas, det är ju inte alltid Lalla får som hon vill om man säger så.

Nu ska jag nog strax ta och sova. Imorgon ska det bli en promenad för att fota lite är det tänkt :) Och så ska jag hjälpa mamma med lite jobbansökningar. Och förbereda lördagens bravader.

Snart dags att sova, helst innan ögonen trillar ut. Plupp-plupp.


/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Janni

Du får akta så att du inte vaknar gift med en ananas imon, en FUL ananas! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback