Mars 23

Vaknade imorse av ett sms från Carro, så det var bara att bege sig upp och fixa iordning sig och åka till Viken :) Nu låter det kanske som att det var jobbigt att gå upp, och det var det eftersom det varit världens tråkväder idag, men i och med att jag åkte till Viken så vart ju dagen bra. Det blev frukost, prat och plugg och skratt och matlagning: makaronipudding :)

Sen vart det två timmars jobb och nu så sitter jag här och försöker plugga. Det går mindre bra om man säger så, så nu ska jag ge upp för dagen och titta på Varuhuset istället. Mindre bra, jag vet. Men motivationen är nere på botten och den vägrar komma hit..

Och jag hoppas att jag blir bättre tills imorgon så att jag kan vara med på fotbollsträningen. Hoppas hoppas!


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback