Mars 28

Fredagen bestod av en trevlig förmiddag hos Carro med Forever-visning av Madde. Mycket gamla minnan som dök upp från gymnasietiden, både bra och dåligt.
Sen blev det en sväng till Gusum. Och på kvällen blev det premiär-grillning i Karsmåla :) Mycket gott :) Sen blev det en massa prat och skratt, lite besök, drickande och lyssnande av musik och så guitar hero :)

I lördags blev det jobb på hemtjänsten på kvällen :)

Idag har jag varit en sväng till stan och Marieborg för kandidatutbildning. Riktigt trevligt. Är ju inte så förtjust i att bli fotograferad och ännu mindre filmad, men så vart det. Och nu är det alldeles för sent att ändra sig ;p

Och nu sitter jag här och skriver på fallstudien. Men det går inget bra.. Ska jag ge upp?
Jag är inte den som är den, men det känns hopplöst.
Men inte ska jag väl bara ta och ge upp sådär? Nej! Jag ska försöka. Kanske är den här tiden och orken helt bortkastad, men nog ska jag försöka. Jag kan inte bara ge upp sådär. Inte nu.


Jag har ju till klockan 12:00 på mig imorgon.
Nu ska jag verkligen försöka hitta lite ny energi och kämpa på så att jag kan med gott samvete sova ett par timmar innan jag åker till Linköping imorgon.


/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Madelen

Stort förlåt om jag väckte dåliga minnen.. :(

Inte min mening!

Du är en fantastisk tjej som jag bryr mig om.

Vi får se till att ses snart igen.



Ta hand om dig.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback